Загальні

Щодо звернень студентів з питань відрахування у період воєнного стану

Студентам, які в період воєнного часу хочуть відрахуватися з поважних причин необхідно зробити наступне:

Написати заяву від руки, власноруч з обов’язковим підписом і датою!

Скан заяви відправити на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та завідуючому свого відділення у Ms Тeams. 

З дати заяви студенти будуть автоматично відраховані! 

Студенти, які навчаються на контрактній основі, в цій же заяві мають писати про повернення коштів. Наприклад, «просимо відшкодувати оплату за 2 семестр навчання у Київському фаховому коледжі туризму та готельного господарства». Щоб здійснити перерахунок та повернути кошти за навчання необхідно вказати в заяві свої реквізити, а також прикласти скан виписки банка, як підтверджують ці реквізити. 

В зв'язку з регламентом роботи державного казначейства в умовах воєнного стану зарахування коштів может бути відтерміновано до закінчення воєнного стану.

З технічних проблем видача академічних довідок і оригіналів документів про освіту призупинена та буде відновлена після відміни воєнного стану. 

Скани документів про освіту на підставі яких було  здійсненне зарахування можуть бути надіслані в Ms Тeams.

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається

Log in